اجاره آپارتمان مبله روزانه هفتگی ماهانه

اجاره آپارتمان مبله در تهران بصورت کوتاه مدت وبلند مدت

اجاره آپارتمان مبله روزانه هفتگی ماهانه

اجاره آپارتمان مبله در تهران بصورت کوتاه مدت وبلند مدت

اجاره آپارتمان مبله در تهران بصورت کوتاه مدت وبلند مدت
در تمامی نقاط تهران

  • ۰
  • ۰

خیابان محمودیه

خیابان محمودیه

[contact_info title= "خیابان محمودیه "]

درباره ی خیابان محمودیه

محمودیه یکی ازمرتفع و خیابان های واقع در شمال تهران می باشد که نزدیک به خیابان تجریش می باشد همچنین محمودیه از اولین مناطق شمیران بود . این محله از شمال به محله زعفرانیه، ، از شرق به خیابان ولی‌عصر و از غرب به محله اوین سعادت آباد از جنوب به بزرگراه چمران و چهارراه پارک وی محدود می‌شود. می توان گفت یکی از محلات ثروتمند تهران نیز می باشد و رهبران سیاسی و ثروتمندان تهران در این محله ساک هستند . 

جالب است بدانید از دیرباز این محله مختص افراد ثروتمند و سیاسی بوده است . این افراد هیچ دخالتی در بافت این محله نکردند و همچنان به سکونت در اینت بافت های قدیمی سکونت داشته اند و سرمایه گذاری راه جامعه و خانواده خود برنامه ریزی کرده اند و بر این تصور بوده اند که خانه های وسیع و با باغ‌هایی زیبا، آمیخته با معماریِ غنی و گذشته را همچنان داشته باشند . این محله همچون محله های مرفه نشین می باشد و تنها اختلافی که با سایر مناطق ثروتمند نشین دارد این است که خانه و ملک های مدرن و لوکس کمتر به چشم می خورد و از ساخت و سازهای بی‌رویه و گران‌قیمت در شمال تهرانکم‌تر آسیب دیده‌است و جزو محله های تجملاتی نمی باشد و اگر کسی بخواهد در فضای قدیمی و آرم برورد می تواند مخله محمودیه تهران را انتخاب کند زیرا همچنان عمارت‌های باغ‌ مانند و سرسبز در این محله پابرجاست .

خیابان‌های مهم

از خیابان‌های مهم این محله می‌توان به خیابان محمودیه، خیابان مقدس اردبیلی ، الف، ب و جیم نام برد.

مراکز خرید و اماکن مهم محله محمودیه 

  • مراکز خرید

محمودیه دارای مراکز خرید لوکس و گران قیمت ترین پاساژها می باشد . این محله پاساژی به نام خود دراد که از مهم ترین و گران قیمت ترین پاساژ حتی در خود محله محمودیه دارد . پاساژ محمودیه مرکز خرید در محمودیه می باشد که منبع تمامی ساعت لوکس و لاگچری می باشد . 

  •  سفارت خانه 

سفارت کشور مالزی

سفارت کشور ساحل عاج

سفارت کشور زیمبابوه

سفارت کشور ژاپن

سفارت کشور اسلوواکی

سفارت کشور مالزی در محله محمودیه و در کوچه چنگیزی ، سفارت کشور ساحل عاج در خیابان مقدس اردبیلی و سفارت های نام برده فوق نیز در خیابات تیرواقع شده است 

همچنین مصاحبه ها وملاقات های به سفارت فرانسه جهت اخذ ویزا در پاساژ پالادیوم محله محمودیه صورت خواهد گرفت


قیمت آپارتمان در خیابان محمودیه
قیمت اجاره آپارتمان یا آپازتمان های مبله در محمودیه به دلیل موقعیت و لوکیشن که دارد بالا می باشد . البته قدیمی بودن بافت های این محله را باارزش تر کرده است . باید بگوییم که عوامل بسیاری در رنج قیمت آپارتمان ها تاثیر گزار می باشد همچون : منطقه ،متراژ ، سن بنا و ارزش لوکیشن بنا و تعداد نفراتبستگی دارد و رابطه ی مستقیمی با ملک دارد .

از آنجایی که متراژ آپارتمان ها ی محمودیه بالا می باشد، سبب گران و بالا بودن اجاره این آپارتمان ها می شو و قیمت آپارتمان در این منطقه بالاترین رنج قیمت را به خود اختصاص داده است . 


اجاره آپارتمان مبله در محمودیه

در راستای آرامش و راحتی شما گروه تهران فرنیش آپارتمان های فول مبله و لاکچری رادر محله های محمودیه برای شما مد نظر گرفته است . همچنین شما میتوانید با سرچ در سایت ما از  آپارتمان های لوکس و شیک و امکانات مطلع شوید .

[contact_info title= "خیابان محمودیه "]

شما می توانید در قسمت دیدگاه سوالات و نظرات ود را با ما در میان بگذارید ...

 

منبع : خیابان محمودیه

منطقه اوین - شرایط زندگی در تهران - مناطق لوکس تهران - آپارتمان مبله - اجاره آپارتمان های مبله در الهیه تهران - منطقه سرسبز تهران - اجاره آپارتمان مبله در نواب - اجاره آپارتمان مبله در ونک تهران - اجاره ویلا در کردان - اجاره آپارتمان مبله در فرمانیه - ازگل - اجاره آپارتمان مبله در سعادت آباد - اجاره آپارتمان مبله در ازگل - چیذر - اقدسیه - خیابان فرمانیه - جاذبه های کمتر شناخته شده تهران - شرایط اسکان مسافران خارجی - جاهای دیدنی تهران - مکان های تاریخی و گردشگری ایران - مکان های زیارتی ایران

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی